PROACTIVE GET REWARDED! CLAIM CLUB ITEM ANYTIME..

Kelab ini akan memperkenalkan sistem baharu bagi semua perjalananan aktiviti kelab ini berdasarkan kadar proactivity setiap ahli. Mata ganjaran akan ditambah dan dikemaskini dari masa ke semasa berdasarkan ganjaran semasa bagi setiap aktiviti yang dilakukan oleh semua ahli. Bermula januari 2025, subsidi bulanan seperti pemberian grip percuma dan khidmat pemasangan string tidak lagi diberikan bagi mengurangkan kos operasi kelab ini.

Oleh itu, kelab akan memperkenalkan sistem inventori CLUB ITEM di website jual beli kelab ini di https://sfbcsport.com yang akan dikemas kini dari masa kesemasa. Ahli kelab akan melakukan redeem dengan point reward masing-masing tanpa had pembelian (kecuali special item) dan kuantiti CLUB ITEM adalah terhad pada setiap bulan. Inisiatif diperkenalkan bagi memberi ganjaran penuh hanya kepada ahli yang aktif kerana sumbangan kesetiaan kepada kelab ini menjalankan aktiviti sepanjang tahun. Berikut adalah senarai CLUB ITEM akan akan dimasukan kedalam SFBC SHOP bermula pada Januari 2025 dan kuantiti item ini adalah terhad pada setiap bulan.

Inisiatif diperkenalkan bagi memberi ganjaran penuh hanya kepada ahli yang aktif kerana sumbangan kesetiaan kepada kelab ini menjalankan aktiviti sepanjang tahun.


CLUB ITEM
—————–

1. Yuran Bulanan 2025
2. Pelbagai jenis raket grip
3. Raket string
4. Kupon pemasangan raket string
5. Stokin pelbagai jenama
6. Kupon fee dewan harian
7. lain-lain

lain-lain senarai CLUB ITEM akan dimasukan pada setiap bulan mengikut kemampuan bajet kelab ini dan dikemaskini dari masa ke semasa

Jangan lepaskan peluang sertai kami sekarang!

BOLEH KAMI BANTU? HUBUNGI KAMI BILA-BILA MASA

HUBUNGI KAMI